Wir beraten Sie gerne!
+49 40 253346-10     Kontakt

Cisco Customer Success Manager (DTCSM)

 

Kursüberblick

The Cisco Customer Success Manager (DTCSM) v2.0 course gives you the confidence and competence to fulfil the Customer Success Manager (CSM) role successfully, helping your customers realize value from their solutions and achieve their business outcomes. The course offers experiential learning through practical exercises using situations based on real-life use cases and case studies. In this highly interactive course, you can practice and gain confidence in fulfilling core tasks using best-practice tools and methodologies while receiving feedback from the facilitator and your peers.

This course is based on the concept of the customer lifecycle and how to optimize that journey, increasing the value realized by the customer, and maximizing your likelihood to maintain their loyalty and renew or expand their business opportunities. This course prepares you for the Cisco Customer Success Manager Specialist certification exam.

Dies ist ein Kurs der Cisco Learning Services und wird direkt von Cisco durchgeführt.

Zielgruppe

  • Individuals preparing for the Cisco Customer Success Manager Specialist certification
  • Individuals who have experience working with customers to determine, measure, and deliver business outcomes through the implementation of technology

Voraussetzungen

This course has no formal prerequisites, but we recommend that you have:

  • Experience with and interest in working with customers to determine, measure, and deliver business outcomes through the implementation of technology
  • Time spent in a customer facing role, including technical sales, system engineering, or similar will be especially helpful

Kursziele

This course will help you:

  • Develop skills and knowledge around the increasingly crucial CSM role, which drives organizational and business outcomes from technology solutions in customer engagements
  • Understand key concepts and terminologies related to the CSM role
  • Prepare for the Cisco Customer Success Manager Specialist certification exam

This specialist-level course focuses on:

  • Providing a thorough introduction, tools, concepts, and skills practice to prepare for the CSM role
  • Giving you experience with common practices and expected tasks, including confidence using terms such as Annual Recurring Revenue (ARR), Lifetime Customer Value LTCV, Available to Renew (ATR), and other key metrics
Classroom Training

Dauer 3 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: US$ 2.200,-
  • Schweiz: US$ 2.200,-

  • Cisco Learning Credits: 22 CLC
Digitale Kursunterlagen

Sprache der Kursunterlagen: englisch

Online Training

Dauer 3 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: US$ 2.200,-
  • Cisco Learning Credits: 22 CLC
Digitale Kursunterlagen

Sprache der Kursunterlagen: englisch

 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klicken Kurstermine
Fast Lane wird alle garantierten Termine unabhängig von der Teilnehmerzahl durchführen. Ausgenommen sind höhere Gewalt oder andere unvorhersehbare Ereignisse (wie z.B. Unfall, Krankheit des Trainers), die eine Kursdurchführung unmöglich machen.
Deutschland
21.01. - 23.01.2020 Garching Kurssprache: englisch
09.03. - 11.03.2020 Eschborn Kurssprache: englisch
21.04. - 23.04.2020 Berlin Kurssprache: englisch
Internationale Garantietermine
11.12. - 13.12.2019 Budapest
Schweiz
10.03. - 12.03.2020 Wallisellen, Zurich Kurssprache: englisch
Europa
Belgien
21.01. - 23.01.2020 Brüssel Kurssprache: englisch
Dänemark
12.05. - 14.05.2020 Kopenhagen Kurssprache: englisch
Finnland
17.03. - 19.03.2020 Helsinki Kurssprache: englisch
Frankreich
21.01. - 23.01.2020 Paris Kurssprache: englisch
Grossbritannien
11.02. - 13.02.2020 Feltham
12.05. - 14.05.2020 Manchester
Italien
18.02. - 20.02.2020 Vimercate Kurssprache: englisch
Schweden
22.04. - 24.04.2020 Stockholm Kurssprache: englisch
Spanien
17.12. - 19.12.2019 Alcobendas / Madrid Kurssprache: englisch
Türkei
17.03. - 19.03.2020 Istanbul Kurssprache: englisch
Ungarn
11.12. - 13.12.2019 Budapest Kurssprache: englisch Garantietermin!
Nordamerika
USA
17.12. - 19.12.2019 Research Triangle Park, NC Garantietermin!
07.01. - 09.01.2020 New York, NY
04.02. - 06.02.2020 San Jose
18.02. - 20.02.2020 Boxborough
03.03. - 05.03.2020 Miami, FL
Kanada
26.02. - 28.02.2020 Toronto, ON
Lateinamerika
Argentinien
10.03. - 12.03.2020 Buenos Aires Kurssprache: englisch
Brasilien
11.03. - 13.03.2020 São Paolo Kurssprache: englisch
Costa Rica
14.04. - 16.04.2020 San José Kurssprache: englisch
Kolumbien
06.04. - 08.04.2020 Bogotá Kurssprache: englisch
Mexiko
07.01. - 09.01.2020 Mexico City Kurssprache: englisch
Asien & Pazifik
Australien
24.03. - 26.03.2020 Sydney
Indien
25.02. - 27.02.2020 Bengaluru
Japan
02.03. - 04.03.2020 Tokyo Kurssprache: englisch
Südkorea
25.02. - 27.02.2020 Seoul Kurssprache: englisch
Mittlerer Osten
Israel
05.05. - 07.05.2020 Netanya
Saudi-Arabien
14.01. - 16.01.2020 Riad Kurssprache: englisch
Vereinigte Arabische Emirate
23.03. - 25.03.2020 Dubai Kurssprache: englisch Dieser Termin wird von iTLS durchgeführt.
Afrika
Südafrika
05.05. - 07.05.2020 Johannesburg
Ägypten
24.02. - 26.02.2020 Kairo Kurssprache: englisch
 
...