Wir beraten Sie gerne!
+49 40 253346-10     Kontakt

Cisco Customer Success Manager (DTCSM)

 

Kursüberblick

The Cisco Customer Success Manager (DTCSM) v2.1 course gives you the confidence and competence to fulfill the Customer Success Manager (CSM) role successfully, helping your customers realize value from their solutions and achieve their business outcomes. The course offers experiential learning through practical exercises using situations based on real-life use cases and case studies. In this highly interactive course, you can practice and gain confidence in fulfilling core tasks using best-practice tools and methodologies while receiving feedback from the facilitator and your peers.

This course is based on the concept of the customer lifecycle and how to optimize that journey, increasing the value realized by the customer, and maximizing your likelihood to maintain their loyalty and renew or expand their business opportunities. The course helps you prepare for the 820-605 Cisco® Customer Success Manager (CSM) exam. By passing this exam, you earn the Cisco Customer Success Manager Specialist certification.

Dies ist ein Kurs der Cisco Learning Services und wird direkt von Cisco durchgeführt.

Zielgruppe

  • Individuals preparing for the Cisco Customer Success Manager Specialist certification
  • Individuals who have experience working with customers to determine, measure, and deliver business outcomes through the implementation of technology

Voraussetzungen

This course has no formal prerequisites, but we recommend that you have:

  • Experience with and interest in working with customers to determine, measure, and deliver business outcomes through the implementation of technology
  • Time spent in a customer facing role, including technical sales, system engineering, or similar will be especially helpful

Kursziele

This course will help you:

  • Develop skills and knowledge around the increasingly crucial CSM role, which drives organizational and business outcomes from technology solutions in customer engagements
  • Understand key concepts and terminologies related to the CSM role
  • Prepare for the 820-605 CSM exam, which earns the Cisco Customer Success Manager Specialist certification
Classroom Training

Dauer 3 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: US$ 2.200,-
  • Schweiz: US$ 2.200,-

  • Cisco Learning Credits: 22 CLC
Digitale Kursunterlagen

Sprache der Kursunterlagen: englisch

Online Training

Dauer 3 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: US$ 2.200,-
  • Cisco Learning Credits: 22 CLC
Digitale Kursunterlagen

Sprache der Kursunterlagen: englisch

 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klicken Kurstermine
Fast Lane wird alle garantierten Termine unabhängig von der Teilnehmerzahl durchführen. Ausgenommen sind höhere Gewalt oder andere unvorhersehbare Ereignisse (wie z.B. Unfall, Krankheit des Trainers), die eine Kursdurchführung unmöglich machen.
Deutschland
09.03. ― 11.03.2020 Frankfurt Kurssprache: englisch Garantietermin!
21.04. ― 23.04.2020 Berlin Kurssprache: englisch
26.05. ― 28.05.2020 Düsseldorf Kurssprache: englisch
07.07. ― 09.07.2020 Garching Kurssprache: englisch
Schweiz
10.03. ― 12.03.2020 Wallisellen Kurssprache: englisch
09.06. ― 11.06.2020 Wallisellen, Zurich Kurssprache: englisch
Österreich
26.05. ― 28.05.2020 Wien Kurssprache: englisch
Europa
Dänemark
12.05. ― 14.05.2020 Kopenhagen Kurssprache: englisch
Finnland
17.03. ― 19.03.2020 Helsinki Kurssprache: englisch
Frankreich
13.05. ― 15.05.2020 Paris Kurssprache: englisch
Grossbritannien
12.05. ― 14.05.2020 Manchester
07.07. ― 09.07.2020 London
Irland
09.06. ― 11.06.2020 Dublin
Italien
19.05. ― 21.05.2020 Vimercate Kurssprache: englisch
Niederlande
23.03. ― 25.03.2020 Utrecht Kurssprache: englisch
Polen
07.07. ― 09.07.2020 Warschau Kurssprache: englisch
Schweden
22.04. ― 24.04.2020 Stockholm Kurssprache: englisch
Nordamerika
USA
03.03. ― 05.03.2020 Miami, FL
30.03. ― 01.04.2020 Rosemont, IL
06.04. ― 08.04.2020 Atlanta, GA
14.04. ― 16.04.2020 Bellevue, WA
19.05. ― 21.05.2020 Research Triangle Park, NC
02.06. ― 04.06.2020 San Jose, CA
09.06. ― 11.06.2020 Rosemont, IL
Kanada
19.05. ― 21.05.2020 Toronto, ON
Lateinamerika
Argentinien
10.03. ― 12.03.2020 Buenos Aires Kurssprache: englisch
Brasilien
11.03. ― 13.03.2020 São Paolo Kurssprache: englisch
Costa Rica
14.04. ― 16.04.2020 San José Kurssprache: englisch
Kolumbien
15.04. ― 17.04.2020 Bogotá Kurssprache: englisch
Asien & Pazifik
Australien
24.03. ― 26.03.2020 Sydney
Indien
07.04. ― 09.04.2020 Bengaluru
Japan
12.05. ― 14.05.2020 Tokyo Kurssprache: englisch
Thailand
02.06. ― 04.06.2020 Bangkok
Mittlerer Osten
Israel
05.05. ― 07.05.2020 Netanya
Vereinigte Arabische Emirate
23.03. ― 25.03.2020 Dubai Kurssprache: englisch Dieser Termin wird von iTLS durchgeführt.
Afrika
Südafrika
05.05. ― 07.05.2020 Johannesburg