Wir beraten Sie gerne!
+49 40 253346-10     Kontakt
> > > MB-230

Dynamics 365 for Customer Service (MB-230)

 

Kursüberblick

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management frees up your time to dedicate it where you can have a greater impact, directly with your customers.

Join our team of globally recognized experts as they take you step by step from creating cases to interacting with customers to resolving those cases. Once you’ve resolved those cases you can learn from data analysis the key details to help you resolve similar cases faster or avoid new issues altogether.

Zielgruppe

A Dynamics 365 Customer Engagement Functional Consultant is responsible for performing discovery, capturing requirements, engaging subject matter experts and stakeholders, translating requirements, and configuring the solution and applications. The Functional Consultant implements a solution using out of the box capabilities, codeless extensibility, application and service integrations.

Zertifizierungen

Voraussetzungen

This course is designed for persons who are aspiring to the Microsoft 365 Enterprise Admin role and have completed one of the Microsoft 365 work load administrator certification paths.

Kursziele

After completing this course, you will be able to:

  • Install and configure the customer service app
  • Identify common customer service scenarios
  • Complete a case resolution process
  • Analyze customer service data
  • Automate case management record processing
  • Create and use knowledge articles
  • Create and use entitlements and service level agreements

Kursinhalt

  • Customer Service Overview
  • Case Management
  • Service Level Agreements and Entitlements
  • Knowledge Management
Classroom Training

Dauer 1 Tag

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 690,- €
  • SA Voucher: 1
    hardcoded default SA
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen

Sprache der Kursunterlagen: englisch

 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klicken Kurstermine
Deutschland
18.02.2020 Berlin
23.06.2020 Hamburg
17.11.2020 Frankfurt
Schweiz
02.06.2020 Zürich
Europa
Frankreich
13.03.2020 Paris
03.07.2020 Paris
16.10.2020 Paris
Mittlerer Osten
Katar
21.06.2020 Doha Kurssprache: englisch
13.12.2020 Doha Kurssprache: englisch
Vereinigte Arabische Emirate
08.03.2020 Dubai Kurssprache: englisch Dieser Termin wird von iTLS durchgeführt.
21.06.2020 Dubai Kurssprache: englisch Dieser Termin wird von iTLS durchgeführt.
06.09.2020 Dubai Kurssprache: englisch Dieser Termin wird von iTLS durchgeführt.
13.12.2020 Dubai Kurssprache: englisch Dieser Termin wird von iTLS durchgeführt.
Afrika
Ägypten
08.03.2020 Kairo Kurssprache: englisch
07.06.2020 Kairo Kurssprache: englisch
06.09.2020 Kairo Kurssprache: englisch
29.11.2020 Kairo Kurssprache: englisch
 
...