Wir beraten Sie gerne!
+49 40 253346-10     Kontakt

Online-Trainings im virtuellen Klassenraum,
E-Learning-Angebote und mehr

Jetzt informieren

Customer Experiences with Contact Center AI (GCP-CCAI)

 

Course Overview

Learn how to design, develop, and deploy customer conversational solutions using Contact Center Artificial Intelligence (CCAI). You'll also learn some best practices for integrating conversational solutions with your existing contact center software, establishing a framework for human agent assistance, and implementing solutions securely and at scale.

Who should attend

  • Conversational Architects
  • Contact center virtual agent and application developers
  • Business managers

Prerequisites

  • Completed Google Cloud Product Fundamentals or have equivalent experience.
  • Desirable but not required: Knowledge of a programming language such as Python or JavaScript.

Course Objectives

  • Define what Google Contact Center AI is.
  • Explain how Dialogflow can be used in contact center applications.
  • Describe how natural language understanding (NLU) is used to enable Dialogflow conversations.
  • Implement a chat virtual agent.
  • Implement a voice virtual agent.
  • Describe options for storing parameters and fulfilling user requests.
  • Deploy a virtual agent to production.
  • Identify best practices for design and deployment of virtual agents.
  • Identify key aspects, such as security and compliance in the context of contact centers.
Online Training

Dauer 4 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • 2.600,- €
Digitale Kursunterlagen

Sprache der Kursunterlagen: Englisch

Classroom Training

Dauer 4 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 2.600,- €
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen

Sprache der Kursunterlagen: Englisch

Kurstermine

FLEX Classroom Training (Hybrid-Kurs):   Kursteilnahme wahlweise vor Ort im Klassenraum oder online vom Arbeitsplatz oder von zu Hause aus.
Englisch
Zeitzone MEZ
Online Training Dies ist ein FLEX-Kurs in Englisch.
Zeitzone: Central European Summer Time (CEST)
Online Training Dies ist ein FLEX-Kurs in Englisch.
Zeitzone: Central European Summer Time (CEST)
1 Stunde Differenz
Online Training Dies ist ein FLEX-Kurs in Englisch.
Zeitzone: Eastern European Time (EET)
Online Training Dies ist ein FLEX-Kurs in Englisch.
Zeitzone: Eastern European Summer Time (EEST)
FLEX Classroom Training (Hybrid-Kurs):   Kursteilnahme wahlweise vor Ort im Klassenraum oder online vom Arbeitsplatz oder von zu Hause aus.
Deutschland

Zur Zeit sind keine Termine verfügbar.  Fragen Sie an via info@flane.de.