IBM SmartCloud Control Desk 7.5.1 Service Request Management Fundamentals (TP361G)

Kursbeschreibung Kurstermine Detaillierter Kursinhalt
 

Zielgruppe

This basic course is for anyone who uses SmartCloud Control Desk for Service Desk and Service Catalog functions, or works with Service Requests, Incidents, or Problems.

Voraussetzungen

You should complete one of the following courses or have equivalent knowledge and work experience:

  • IBM SmartCloud Control Desk 7.5 Foundations (Self-Paced) (TOS34)
  • IBM SmartCloud Control Desk 7.5 Foundations (Instructor-Led) (TP350)

Kursinhalt

This course introduces you to the fundamental concepts of managing a Service Desk using IBM SmartCloud Control Desk. Through instructor-led discussion, demonstrations, and hands-on labs, you learn how to create and resolve service requests, incidents, and problems. You also learn to manage a service catalog, obtain user feedback through surveys, and generate reports.

Classroom Training

Dauer 3 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 2.290,- €
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Belegte Brötchen
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen Termine und Buchen
 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klickenKurstermine
Dies ist ein FLEX™-Kurs.
Deutschland

Zur Zeit sind keine Termine verfügbar.  Fragen Sie an via info@flane.de.

Schweiz
06.03. - 08.03.2017 Zürich
Österreich
26.06. - 28.06.2017 Wien (iTLS)

Fast Lane Flex™ Classroom Ist der für Sie passende Termin oder Ort nicht dabei? Wir bieten Ihnen noch weitere FLEX™ Classroom Trainingstermine an!