IBM Marketing Operations Project Manager (9U12G)

Kursbeschreibung Kurstermine Detaillierter Kursinhalt
 

Zielgruppe

The intended audience for this intermediate course are marketing staff new to IBM Marketing Operations. Please note that there is a separate course for those in a marketing contributor capacity. A third course for system administrators is also available.

Voraussetzungen

There are no prerequisites for this course.

Kursinhalt

This course provides an introduction the IBM Marketing Operations from the point of view of a Project Manager.

In this course the term project manager is used throughout but in your organization this role may be known by another name such as project leader, team leader, brand manager, and others. For the purposes of this course, we define a Project Manager as a person who leads projects, and may also contribute with completion of tasks. A project manager may be a leader for a line of business, a channel, or a region.

Classroom Training

Dauer 2 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 1.490,- €
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Belegte Brötchen
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen Termine und Buchen
 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klickenKurstermine
Deutschland
06.02. - 07.02.2017 Düsseldorf
03.04. - 04.04.2017 Berlin
29.05. - 30.05.2017 Frankfurt
24.07. - 25.07.2017 Stuttgart
18.09. - 19.09.2017 Hamburg
13.11. - 14.11.2017 München
Schweiz
24.07. - 25.07.2017 Zürich
Österreich
13.11. - 14.11.2017 Wien (iTLS)