IBM Building Campaigns 9x (9U01G)

Kursbeschreibung Kurstermine Detaillierter Kursinhalt
 

Zielgruppe

Marketing staff who design and conduct marketing campaigns, such as Marketing Specialists, Marketing Analysts, Marketing Managers and similar staff.

Voraussetzungen

You should have general knowledge of database marketing.

Kursinhalt

This 2-day instructor-led course explores the basics of designing, building, and running a marketing campaign using IBM Campaign. This course prepares you to configure IBM Campaigns processes for use in campaigns from simple to moderate in complexity and create offers and apply them to campaigns.

If you are enrolling in a Self Paced Virtual Classroom or Web Based Training course, before you enroll, please review the Self-Paced Virtual Classes and Web-Based Training Classes on our Terms and Conditions page, as well as the system requirements, to ensure that your system meets the minimum requirements for this course.

http://www.ibm.com/training/terms

Classroom Training

Dauer 2 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 1.490,- €
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Belegte Brötchen
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen Termine und Buchen
 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klickenKurstermine
Dies ist ein Instructor-led Online Training, das über WebEx in einer VoIP Umgebung durchgeführt wird. Sollten Sie Fragen zu einem unserer Online-Kurse haben, können Sie uns jederzeit unter +49 (0)40 25334610 oder per E-Mail an info@flane.de kontaktieren.
Deutschland
20.02. - 21.02.2017 Berlin
18.04. - 19.04.2017 Frankfurt
12.06. - 13.06.2017 Stuttgart
07.08. - 08.08.2017 Hamburg
05.10. - 06.10.2017 München
27.11. - 28.11.2017 Düsseldorf
Schweiz
12.06. - 13.06.2017 Zürich
Österreich
05.10. - 06.10.2017 Wien (iTLS)