IBM Unica Campaign 8.6 Administration (9T332G)

Kursbeschreibung Kurstermine Detaillierter Kursinhalt
 

Zielgruppe

This intermediate course is for Marketing administrators who are responsible for management and administration of marketing campaigns.

Voraussetzungen

You should have attended Introduction to Unica Campaign 8 or equivalent.

Kursinhalt

This course presents a comprehensive view of IBM Unica Campaigns administrative and management tasks, including topics on IBM Unica Campaign architecture, security, configuration, performance, and reports.

This course is one of five classes in the IBM Unica Campaign 8 learning series. To complete your learning, you should also attend the Introduction to IBM Unica Campaign 8, the IBM Unica Campaign 8 Architecture and Installation, the IBM Unica Reports Installation and Administration, and the IBM Unica Campaign Advanced Techniques classes.

Classroom Training

Dauer 2 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 1.490,- €
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Belegte Brötchen
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen Termine und Buchen
 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klickenKurstermine
Dies ist ein FLEX™-Kurs.
Deutschland
16.01. - 17.01.2017 Berlin
13.03. - 14.03.2017 Frankfurt
03.07. - 04.07.2017 Hamburg
28.08. - 29.08.2017 München
23.10. - 24.10.2017 Düsseldorf
Österreich
28.08. - 29.08.2017 Wien (iTLS)

Fast Lane Flex™ Classroom Ist der für Sie passende Termin oder Ort nicht dabei? Wir bieten Ihnen noch weitere FLEX™ Classroom Trainingstermine an!