> > > 9F13G

IBM Tealeaf Customer Service Optimization for Representatives 8.8 (9F13G)

Kursbeschreibung Kurstermine Detaillierter Kursinhalt
 

Zielgruppe

This basic course is specifically designed for new Tealeaf users who will use Tealeaf cxReveal to resolve customer issues and investigate escalated issues, and the supervisors who manage these teams.

Voraussetzungen

There are no prerequisites for this course.

Kursinhalt

IBM® Tealeaf® cxReveal empowers customer service representatives (CSRs) to resolve customer issues quickly and with enhanced insight by leveraging the replay capability of IBM Tealeaf solutions.

In this class, CSRs learn how to locate and review a customer session, proactively resolve the issue, and leverage IBM Tealeaf extensive database of customer information for recovery purposes.

Managers who are responsible for managing CSRs and Tealeaf administrators responsible for configuring and maintaining IBM Tealeaf cxReveal for CSRs and CSR managers should take this course as a prerequisite to the "IBM Tealeaf 8.8 Customer Service Optimization for Managers" course.

Classroom Training

Dauer 0,5 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 790,- €
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Belegte Brötchen
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen Termine und Buchen
 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klickenKurstermine
Deutschland
20.02.2017 Hamburg
18.04.2017 München
12.06.2017 Düsseldorf
07.08.2017 Berlin
02.10.2017 Frankfurt
27.11.2017 Stuttgart
Schweiz
27.11.2017 Zürich
Österreich
18.04.2017 Wien (iTLS)