> > > 0G036G

Market Segmentation Using IBM SPSS Statistics (0G036G)

Kursbeschreibung Kurstermine Detaillierter Kursinhalt
 

Zielgruppe

This intermediate course is for anyone who has worked with SPSS for Windows and is interested in knowing more about the appropriate procedures for market segmentation.

Voraussetzungen

You should have:

  • On the job experience with SPSS for Windows or completion of the Windows Basic and/or Intermediate courses.
  • Basic statistical knowledge or at least one college level course in statistics is helpful.

Kursinhalt

In this one-day course you will focus on the statistical techniques most often used to support market segmentation. The course emphasizes the practical issues of setting up, running and interpreting the results of market segmentation analysis.

Classroom Training

Dauer 1 Tag

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 790,- €
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Belegte Brötchen
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Digitale Kursunterlagen Termine und Buchen
 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klickenKurstermine
Deutschland
16.01.2017 Düsseldorf
13.03.2017 Berlin
08.05.2017 Frankfurt
28.08.2017 Hamburg
23.10.2017 München
Österreich
23.10.2017 Wien (iTLS)