> > > UEIME

Implementing Cisco Unified E-Mail and Web Interaction Manager Enterprise (UEIME)

Kursbeschreibung Kurstermine
 

Zielgruppe

  • Customer
  • Employee
  • Channel Partners/Resellers

Voraussetzungen

  • Working knowledge of Windows 2003 Server, Windows XP
  • Basic knowledge of SQL Server 2000
  • Basic knowledge of WebLogic and WebLogic Domains
  • Basic knowledge of IIS
  • Unified Contact Center Enterprise (Unified CCE), Hosted or Unified ICM Architecture and Configuration
  • Working knowledge of:
    • ICM features
    • ICM components and architecture (how each component connects with one another to form the Enterprise system)
    • ICM installation
    • System IPCC features and installation
    • Setting up a voice script in ICM
    • Working with ICM Script Editor to configure routing scripts
    • Configuration of Call Manager to interface with ICM

Kursziele

Cisco Interaction Manager provides the capability for agents to selectively handle E-Mail, chat, web collaboration, and voice requests using an integrated platform for task assignment using workflow conditions, routing scripts, and socket communication involving Cisco Unified Contact Center Enterprise 7.5 (Unified CCE), with accessibility and interoperability of both within the Cisco Agent Desktop (Cisco AD) Embedded Browser. This five day instructor-led course will define the tasks necessary for implementation, configuration, and support of Unified Email Interaction Manager and Unified Web Interaction Manager, the components that make up the Cisco Interaction Manager.

Kursinhalt

  • Feature Overview
  • Architecture / Installation
  • User Management
  • The Knowledge Base
  • General Administration and Workflows
  • The E-Mail Agent
  • The Integrated System
  • Unified Contact Center Enterprise Configuration
  • Unified WIM
  • Monitoring and Reporting
  • Troubleshooting
Classroom Training

Dauer 5 Tage

Preis (exkl. MwSt.)
  • Deutschland: 2.790,- €
  • Schweiz: Fr. 2.950,-
  • Cisco Learning Credits: 31 CLC
inkl. Verpflegung
Verpflegung umfasst:

  • Kaffee, Tee, Saft, Wasser, Cola
  • Gebäck und Süßigkeiten
  • Belegte Brötchen
  • Frisches Obst
  • Mittagessen in einem der naheliegenden Restaurants

Gilt nur bei Durchführung durch Fast Lane. Termine, die von unseren Partnern durchgeführt werden, beinhalten ggf. ein abweichendes Verpflegungsangebot.


Termine und Buchen
 
Zum Buchen bitte auf den Ortsnamen klickenKurstermine
Dies ist ein Instructor-led Online Training, das über WebEx in einer VoIP Umgebung durchgeführt wird. Sollten Sie Fragen zu einem unserer Online-Kurse haben, können Sie uns jederzeit unter +49 (0)40 25334610 oder per E-Mail an info@flane.de kontaktieren.
Deutschland
20.03. - 24.03.2017 Hamburg
24.04. - 28.04.2017 Frankfurt
29.05. - 02.06.2017 Berlin
26.06. - 30.06.2017 Stuttgart Kurssprache: englisch
24.07. - 28.07.2017 Münster
21.08. - 25.08.2017 Düsseldorf
Schweiz
24.04. - 28.04.2017 Zürich
23.10. - 27.10.2017 Zürich
Österreich
30.01. - 03.02.2017 Wien (iTLS)
16.10. - 20.10.2017 Wien (iTLS)